keskiviikko 14. joulukuuta 2011

kuvia.

Mulla ei oo nyt fiilistä kirjotella, mut ajattelin kuitenkin piristää teidän päiviänne vanhoilla kuvilla joita ette oo ennen nähny!:)


Tä ei nyt ollut ainoa kerta kun olin syömässä tätä brownie-ihanuutta, mutta tässä nyt havainnoillistava kuva mun ja Essin jälkkäri-annoksesta. Oltiin syömässä yhessä mun lemppari paikassa, jossa on söpö tarjoilija-poika töissä. Mut kohtasin ongelman, koska siellä oli joku vielä söpömpi poika myös sillon töissä niin mulla on nyt pieni kriisi päällä.


Nä kuvat (jos näitä täl laadulla voi nyt kuviksi edes sanoa...) ei todellakaan mee aikajärjestyksessä, koska tä on Fabianin-saattamis reissulta sata vuotta sitten. Metro-tunnelista, hyvin jännittävää.


Myös ylläoleva kuva on yhdeltä mun lentokenttä-retkeltäni, mutta tällä kertaa olin vaan saattamassa Pauliinaa Suomeen lähtevään koneeseen. Burger Kingin ikkunoista.;D


Tänä kauniina päivänä mä kiipesin itsekseni Gibralfaro-linnalle ja mäen (vuoren) toista rinnettä tepsuttelin takaisin tasaiselle maalle. Voin kyl kertoa et olin ton kiipeemisen aikana aika epäätoivonen kun en edes tienny että koska se tulis loppumaan!


Jaaa katedraali yöllä, en ees muista koska oon tän taiteellistakin taiteellisemman kuvan ottanut.

Psst! Haluaisin kans kuulla teidän kuulumisia, ketkä täällä käytte lueskelemassa! Kommenttiboksiin tarinoita siis!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat