torstai 18. lokakuuta 2012

moi

Kyllä mä täällä oon vaikka on hiljasta ollukki. Mä haluun koko ajan tehä kaikkea, niin ei oo ollu hetkeä pysähtyy kirjottamaan, paitsi iltasin sen jälkeen ku ollaan syöty ja sillon mä oon niin väsyny että selaan vaan blogeja ja katon Salkkareita. Mutta alotetaan siitä olennaisimmasta, minkä kaikki jo tietääkin, mä rakastan Espanjaa ja mä rakastan olla täällä. Viime viikonloppuna mä kävin Madridissa ja sieltä vielä Zaragozassa ja se reissu vaan vahvisti mun rakkauttani. Kun sunnuntai-aamuna kaheksalta istuin Zaragoza-Madrid-bussissa en osannu päättää suljenko silmät vai tuijotanko vaan ohi meneviä maisemia. En tienny missä olin, mutta se hetki tuntu vaan nii erityiseltä. Madridissa mä otin metron Retiroon ja fiilistelin vaan siellä penkillä. Sain Zaragozasta hirveen flunssan, mut se sopi jotenki tunnelmaan.



Itseasiassa siellä penkillä istuessani, mä ajattelin vähän teitä ja kirjottelin puhelimeen. "Täällä mä vaan istun Retirossa coolina! Äänen tulo tästä suusta loppuu varmaan aika lähitulevaisuudessa, mutta sattuuhan sitä. Tulin just Zaragozasta ja oon kyllä niin onnellinen että lähin. Tarvii pieni aupairkin vaihtelua.:) Menomatkalla oisin halunnu nukkua, mutta ennen ku oltiin ehditty edes lähteä mun vieressä istuva pappa kysyi multa kelloa ja kun näytin sen kännykästä se kysyi oonko Suomesta. Tästä alkoikin sopivasti neljän tunnin monologi eri kielten kehityksestä jota oikeen havainnoillistettiin monilla piirroksilla, eikä pappa voinut perilläkään jättää mua yksin, vaan odotti että Carlos tuli mut hakemaan.:D Aamulla mua vähän pelotti mitä tästä uudesta bussimatkasta tulee, mutta onneks mun vieressä istu vaan espanjalainen tyttö, joka kanssa nukku melkeen koko matkan! Missäköhän mun familia mahtaa olla... Tarviin jo vähän sääliä tälle mun nuhalleni!:D"




Madridiin on päästävä vielä takas, rakastuin niin niihhin metroihin ja fiilikseen siellä. Zaragozaan tarvii myös tietenki palata. Mun Espanja laajentu yhessä viikonlopussa niin paljon! Katrin kanssa suunniteltu Espanja-reili täytyy ehdottomasti toteuttaa jotenkin! Mun on pakko nähdä koko Espanja.




Tänään mä en aatellu tehdä mitään. Päätettiin ton ruotsalaisen aupairin kanssa pitää vapaapäivä tänään, huomenna aateltiin sit mennä Gibralfarolle. Mulla on vielä vähän järjesteltävää tuolla keittiössä ja lupasin ripustaa pyykit. Sitä ennen voisin tehä viel toisen kaakaon mun kurkku-paralleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat