tiistai 9. elokuuta 2011

My Year

Tästä alkaa mun Espanja-päiväkirja. Lähtö lähenee, ja nyt siihen on enää noin kuusi viikkoa! Olen ihan super kyllästyvää sorttia, mutta toivon, että jaksan tätä perheelle ja kavereille kirjoittaa, jotta he mun matkaani Espanjassa voivat tätä kautta sitten seurata.

Olen lähdössä siis Espanjaan sukulaisteni taloon asumaan ja lasten kanssa arjessa auttamaan. Tarkoituksenani on myös espanjan kieltä lisää samalla opiskella. Tämä kaikki on ollut suurin unelmani jo pitkän, pitkän aikaa ja olenkin nyt aivan innoissani kun vihdoin pääsen toteuttamaan sen!

Vaikka innoissani olenkin, mua jännittää ihan vietävästi! Mun päässä pyörii lukemattomia kysymyksiä siitä, saanko kavereita, viitsinkö jatkaa mun lenkkeilyni, miten mä sopeudun uuteen kulttuuriin ja milloin tulen takaisin Suomeen. Millaista mun elämä siellä tulee olemaan jännittää mua, muutunko mä itse ja miten käy mun kavereiden ja tuttujen täällä kotona, luulen että kaikki kuitenkin ihmisinä suuntaan tai toiseen kasvetaan. Mihinkään näistä monista kysymyksitä mä en voi vastausta saada ennen kuin todella olen keskellä sitä kaikkea, mikä mua tulevassa vuodessa (tai minkä ajan siellä ikinä vietänkin) odottaa.

Jos tänne joku nyt eksyy, niin tervetuloa matkaan!

Näitä mun ajatuksia koitan tänne vähän ennen lähtöäkin päivitellä, mutta kunnolla sitten siellä mun uudessa kodissani!

-Susanna

2 kommenttia:

  1. Mihin kaupunkiin Espanjassa lähdet? :) Mä ainakin jään kateellisena just kotiin palattuani tätä blogia seuraamaan :p

    VastaaPoista
  2. Lotta: Mulla on ollu kommenttiin vastauksessa vähän ongelmia...:D Mutta Málagaan olen siis menossa ja kiva jos jäät seurailemaan!:)

    VastaaPoista

Lukijat