maanantai 22. elokuuta 2011

sydän huutamaan jää joka hetkeen

Kaikki kysyy että tuunko mä jouluksi kotiin. Kun mä en tiedä.




Mulla on soinut tä tänään päässä ja koneeltakin repeatilla monta, monta kertaa. Samat asiat vaan kiertää kehää mun ajatuksissa. Tänään oli mun viimeinen yhteinen duunipäivä mun lemppari porukan kanssa. Lähtö on vaan koko ajan lähenemässä.

Mä haluan nyt vaan kerätä ihan sikana kaikkia muistoja Turusta ja kavereista ja perheestä, ihan tavallisista asioista. Eilen katottiin kaverin ja siskon kanssa ihana Elokuu. Leffan jälkeen poljin vielä aika pitkälle saattamaan kaveria kotiin. Tällasia asioita mä haluan muistaa. Kun mä poljin yksin takaisin, oli ihan pilvistä ja pimeää. Kesä on mennyt ohi ihan hujauksessa. Tai no ei hujauksessa, mutta vähän huomaamaton se on ollut, kun oon tehnyt duunia koko kesän. Ja kohta mä oon jo muualla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat