lauantai 27. elokuuta 2011

31

"Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan
että mä kelpaan
Kun pyryttää  ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy
Hangen alla paine kasvaa
Kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä

Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan

Sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan"


Stellan kaunis Häävalssi on soinut mun päässä jo useita päiviä, enkä mä ollenkaan osaa sanoa, mistä se voisi johtua. Rakastuin tähän kappaleeseen jo pari vuotta sitten ja edelleen tykkään siitä kyllä tosi paljon. Mutta nyt nä sanat ei vaan tunnu lähtevän mun päästäni pois.

 Ehkä se johtuu tästä lähtemisestä. 31 päivää jäljellä ja mä oon samalla innoissani, mutta samalla jotenkin hämmentävän surullinen. En silti yhtään kadu mun päätöstä lähteä, en ole koskaan katunut. Se vaan on niin, että 31 ja sitten mä vaan vaihdan paikkaa. Mulla näköjään nyt paljon biiseistä tulee helposti tällasia juttuja, mistä haluan postata, mutta kiva kai sekin.

       
      XX Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat