torstai 10. toukokuuta 2012

11

Löysin Encantado-blogisesta tälläiset kyssärit! Tän haasteenhan idea on vastata sulle (aijai! englannista tullut sä-passiivi, jota suomen kielessä ei ole virallisesti olemassa!) haasteen heittäneen bloggaajan keksimiin kysymyksiin ja sen jälkeen keksiä omat kysymykset ja antaa ne sit seuraaville uhreille. Mä nyt kuitenkin vaan vastasin näihin kysymyksiin, kun oli niin kivoja!

1. Minne matkustaisit ja mitä tekisit jos saisit miljoona euroa? Nyt musta tuntuu hirveen vaikeelta vastata tähän, mä haluun vaan kesäks Suomeen. :D Mutta hmm, sen jälkeen voisin tehdä pienen reilin Euroopassa ja palata Espanjan halki tänne mun Málagaani.

2. Mikä kappale herättää tunteita sinussa? Millaisia? Pablo Alboránin Solamente tú! Kun tarpeeksi kauan oon sitä videota katellu oon jo ihan vakuuttunut, että Pablo laulaa vaan ja ainoastaan mulle. Eli kovin rakastuneita tunteita herättää. ;D




3. Ikimuistoisin matka? Portugal pari vuotta sitten, oli se niiin jännittävää.

4. Parhaiten mieleen jäänyt sanaleikki, sananparsi tai loru? "Susanita tiene un ratón, un ratón chiquitín. Come chocolate y turrón...."

5. Mistä et luopuisi mistään hinnasta? Mun muistoista.

6.Onko sinulla pakkomielle johonkin? mihin? On, suklaaseen. Ei epäilystäkään.




7.Kammottavin vaatekappale kaapissasi? Se taitaa olla tällähetkellä aika hyvin organisoitu, eli kaikki on ihan kelpoja.

8. Mitä blogeja luet? Voi, miljoonaa!

9. Mitä syöt aamupalaksi? Leipää.




10.Haluisitko olla jossain muualla juuri nyt? Suomessa vaikkapa mun kaiffareiden kanssa, mut en mä tästäkään olinpaikasta valittamaan alkais.

11. Miten vietät lomaa? Nauttien, voi, nauttien!

kuvat: weheartit.com

2 kommenttia:

Lukijat