maanantai 7. toukokuuta 2012

unas fotitas

Mulla on jäänyt vähän kuvasia varastoon, joten tässä muutama vaikka sen kunniaksi että oon kahden viikon päästä Suomessa!


Mun sisko ja serkut oli täällä vierailulla jo tovi sitten ja ajeltiin täällä ympäriinsä eri paikoissa. Vähän oli kaikilla joskus pinna kireällä, mut oli kyllä "siistiä olla hei neljästään Espanjassa!" Tän kuvan napsasin kun istuttiin jossain aidalla Puerto Bánuksessa syömässä ylihintaisia jätskejä, jotka haettiin tosta jätskibaarista, joka tossa noiden kahden miehen välissä kuvassakin näkyy. 



Pääsiäinen myös tuli ja meni ja näin aika paljon noita kulkueita. Aika nopeesti alko kyllä ärsyttää kun ne tukki kaikki kadut keskustassa ja mihinkään ei päässy kulkemaan. Onneks sekin nyt on ohi! (Oonpas nyt positiivisella tuulella!;D) Mutta sieltä se mun ensimmäinen näkemäni trono kuvassa saapuu. Olin kaikessa rauhassa kävelemässä kaupungilla ja juttelin Anniinan kanssa puhelimessa ku yhtäkkiä Calle Grandalle tupsahtaessani, sen reunat oli ihan täynnä ihmisiä.:D





Oon tässä myös muutamia kertoja visiteerannut Fuengirolassa asuvia tovereitani.


Katedraali eri suunnasta ku yleensä. On tä niin erilaista!


Kävin kerran biitsillä. Eiköhän seki homma oo nyt tällä erää suoritettu.



 
Sain loistoidean, että voidaan Eilan kanssa tehdä hänen pokemon-korteista matto mun huoneen lattialle! Tehtiin tä kaks kertaa eripäivinä ja ennen ku kerättiin pois laskettiin kortteja olevan 257 kappaletta!:)


Ilosanoma vielä loppuun kaikille: 14 päivän päästä nähdään, tyypit!;D

3 kommenttia:

  1. Ahahah tuo koira on kyllä niin paras mutta ihan tosi et 14 päivää?? Mihin nää päivät on hävinny... :O täytyy pitää konferenssia! :D ya estas nerviosa?

    -Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johonkin hukkaan ne on nyt kaikki menny! 13 päivän päästä oon lentokentällä jo! :O

      Poista
  2. Kivan näkönen paikka

    VastaaPoista

Lukijat