torstai 1. syyskuuta 2011

summer wine

Tänään mä vihdoin ja viimein ostin mun lennon! Aiemmasta aikataulusta poiketen lähdenkin jo sunnuntaina 25. syyskuuta, siis kaksi kokonaista päivää ennen kuin olin suunnitellut! Koko hässäkkä alkoi oikeasti tuntua ehkä jo vähän liiankin todelliselta, mutta pakko se oli jossain vaiheessa tehdä. Nyt se sitten on tehty ja mä olen todella lähdössä. Tein kyllä ihan pikkuisen mokan lippua varatessani, sillä lentolipussani lukee tällä hetkellä nimeni edessä "Mr.". Mitäs pienistä, huomenna soitan Air Finlandian asiakaspalveluun kyselläkseni, että pääsenkö mä nyt lentämään lipullani. Vaikuttaa oudolta, jos se ei olisikaan mahdollista! Mutta näitähän sattuu.


Kuva on mun ensimmäiseltä Málaga-reissultani vuodelta 2009. Oltiin muistaakseni  mun ensimmäisenä iltanani tyyppien kanssa rannalla.

Mun lennon parin päivän aikaistummisen takia mun on samalla vähän myös siirrettävä mun parhaiden kavereiden kanssa suunnittelemiani lounastreffejä nykyisen lähtö-viikon lauantaina. Musta tuntuu, että syömisen jälkeen voitaisiin suunnata johonkin vähän vielä tanssimaan ja luulen, että seuraavana aamuna kentälle lähtö ei olisi kovinkaan miellyttävää.

Mutta asiasta kukkaruukkuun! Lennon varaamisen jälkeen lähdin ostamaan viiniä ja takaisin kotiin ajaessani molemmat mun kahdesta viinipullosta lensi takapenkiltä lattialle ja meni rikki! Siis ne kaikki viinit levisivät sinne takapenkin lattialle ja tällä hetkellä autossa leijaileekin kiva punaviinin tuoksu. Äiti kiittää. Niitä kivoja punaviinejä siivotessani olisin toivonut, että mulla ois ollut pilli messissä, sillä se lattia oikeasti ui siinä viinissä. Olisin voinut juoda sen sieltä sen sijaan, että nyt mulla meni 11 euroa ihan hukkaan. Äiti ei ollut kovinkaan hyvällä tuulella tästä mun onnettomuudestani kuultuaan, mutta meidän iskä vaan ihmetteli että mitä mun päässä oli oikein liikkunut, kun olin laittanut ne pullot yksinään takapenkille ja tuli vielä siivoomaan mun kanssa. Jee, hyvä isi! 

Tämäkin kuva on samaa sarjaa ensimmäisen kanssa, Oltiin lähdössä leffaan ja sudin nassuani edustuskuntoon ikkunani edessä terassilla.

Mutta kyl mua itseänikin ärsytti tämä mun viini-juttu. Olen ihan sairaan kiukkunen niille pulloille, olisivat pitäneet mutkissa lujempaa kiinni! Mussahan ei luonnollisesti ole mitään vikaa... Auton sanomalehdillä vuoraamisen jälkeen lähdin vähän tuulettamaan ajatuksiani kaverin luo, mutta enpä kyllä tiedä, paljonko sekään tilanteeseen auttoi. Puolet mun suusta tulleista sanoista oli kirosanoja, eikä äänenvoimakkuus välttämättä ollut niin matalalla. Pyydän kaverin naapureilta sekä kissa- paralta mitä nöyrimmin anteeksi. Kaverini yksinkertaisesti vain kuuluu parhaana ystävänä kestää mun ajoittaiset tunteidenpurkaukseni! Häneltä en anteeksi purkaustani pyydä.;)

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt voin mennä rauhassa nukkumaan, kun olen vähän vielä purkanut tänne tätä mun ärsytystäni. Buenas noches a todos.

xxxx S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat