tiistai 27. syyskuuta 2011

27/09/2011

Tulin äsken kaupungilta kotiin ja oon ihan sika väsynyt!  Ihan ekana voisin vähän kuvilla demonstroida tota mun kotimatkaa viimesen kymmenen minuutin osalta. Otin siitä sitten ihan tätä varten kuviakin!

tässä ois toi alamäki, josta just kiipesin.....

ja tonne sit jatkoin!
 Ja sit voisin viel lisätä, et lämpöasteita oli 37 ja mulla oli päällä farkkuleggarit ja musta paita! Hihoja ei paidassa iiihan hirveesti ollu, mut ihan tarpeeks kyllä yhelle tytölle! Huomisen projekti vois olla, et opettelen pukeutumaan oikein.

Mutta siispä siis, voisin aloittaa tän mun retki-tarinani ehkä alusta. Hyppäsin tuolla alhaalla bussiin numero 11 ja osasin aika hyvin siellä käyttäytyäkin vielä! Mun edellis kesän kielikouluni kohdalla bussiin tuli joku saksalais-ryhmä ja kuin kivaa se ois jos ne luuli mua espanjalaiseks! Hoppas! Osasin myös jäädä aika oikealla pysäkillä pois ja pääsin mun määränpäähäni.

Mun kännykän kamera ei oo mikään hirveen hyvä, mutta en kyllä jaksa vaivata päätäni tällä asialla. Leikitään vaikka, että nä kuvat on taiteellisia!;) Huomenna meen tapaamaan yhtä tyttöä keskustaan, ketä on tässä lähellä  kans au pairina, ja voin sit koittaa korjata tätä keskusta-kuvien vajetta. Vaikkei kuvista siis uskoiskaan, ni kävelin siellä aika kauan kaupoissa ja kujilla. Huomenna lisää, niin ku jo sanoin!


Mun kenkä-varastostani täällä puuttu kokonaan korkkari-osasto ja sitä koitinki vähän kohentaa. Yhessä kaupassa oli vaikka kuin kivat tekonahka-kiilakorot, mutta kassalla mulla ei ollu tarpeeks rahaa kortilla. Kunpa ne ois siellä hyllyllä viel huomenna! Kun olin kiertelyni kierrellyt mä päätin vielä hakea mäkistä kokiksen matkaseurakseni bussipysäkille. Tääl on pysäkeillä sellaset taulut missä lukee, kauan seuraavaan bussiin on ja musta se on tosi kivaa, ettei tarvii miettiä et meniks edellinen bussi just ohi.


Enpä nyt oikee tiedä mitä jännittävää mä tästä toisesta bussimatkasta sit kertoisin. Sama puol tuntia kuin toiseenkin suuntaan ja matkan hinta oli huimat 1,20, jos jotain nyt sellanen tieto kiinnostaa.:DD

Tästä viel ehkä sata metriä eteen päin ja oltais siinä kohdassa missä se mun koulu ennen oli. Nyt siin rakennuksessa taitaa olla joku hostelli-systeemi.


Täs taas mentii vähän jo ohi. Se koulu-rakennus on toi valkonen, mikä vähän näkyy tosta bussin ikkunan karmin takaa. Ehkä huomen voisin ottaa kuvan ihan jopa siitä itse koulusta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat