maanantai 26. syyskuuta 2011

perillä

Halusin vaan tulla sanomaan, että oon nyt turvallisesti päässyt tänne mun uuteen kotiini.:)

Eilen mä olin saada hermoromahduksen kun olin mun tavaroitani pakkaamassa ja oli sit pakko lähteä pienelle happihyppelylle välillä. Mun happihyppelyni venyi kaverin äidille saakka ja siellä mä vihdoin vähän rauhotuin viinilasi kädessä. Eilinen oli muutenkin ihan kamala päivä! Olin vaan ihan hermona koko ajan, enkä pystyny mihinkää keskittymään.

Aamulla mä olin jo yllättävän rauhallinen kun mä aloitin mun matkani tänne ja lentokentällä olin kuin mikäkin vanha matkamies!:D Vähän oli mutkia matkassa, sillä lennon lähtemis-aika siirtyi koko ajan myöhemmäks ja lähtö-porttikin ehti muuttua. Kaikkien kommellusten jälkeen mä nyt kuitenkin oon onnellisena mutta super väsyneenä perillä.

Musta tuntuu, että tästä tulee ihan hullu seikkailu ja oon siitä aika innoissani! Järjestin mun tavarat jo paikoilleen ja nostin matkalaukunki jo yläkaappiin. Luulen et muuten en ois saanu mielenrauhaa.:D


Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat